Zapytanie ofertowe

środa, 14-02-2024


Zapytanie ofertowe na: zrealizowanie projektu pod nazwą: „Zaprojektowanie i rozbudowa z przebudową istniejącego budynku Katolickiej Szkoły Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łapach o salę gimnastyczną z zapleczem technicznym i sanitarno-szatniowym i część oddziału przedszkolnego, budowę gazowej instalacji doziemnej zewnętrznej i wewnętrznej oraz rozbiórkę części gazowej instalacji doziemnej zewnętrznej”

Łapy, 14 luty 2024 r.

 Zapytanie ofertowe na zrealizowanie projektu pod nazwą: „Zaprojektowanie i rozbudowa z przebudową istniejącego budynku Katolickiej Szkoły Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łapach o salę gimnastyczną z zapleczem technicznym i sanitarno-szatniowym i część oddziału przedszkolnego, budowę gazowej instalacji doziemnej zewnętrznej  i wewnętrznej oraz rozbiórkę części gazowej instalacji doziemnej zewnętrznej” (dalej jako „Zapytanie”) 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego: Parafia pw. Świętego Krzyża,
  2. Jana Matejki 10, 18-100 ŁAPY
  3. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa z przebudową istniejącego budynku Katolickiej Szkoły Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łapach o salę gimnastyczną z zapleczem technicznym i sanitarno-szatniowym i część oddziału przedszkolnego, budowę gazowej instalacji doziemnej zewnętrznej i wewnętrznej oraz rozbiórkę części gazowej instalacji doziemnej zewnętrznej. Szczegółowy opis wskazany został w załączniku do niniejszego zapytania oraz w projekcie budowlanym, który zostanie udostępniony na wniosek potencjalnego oferenta przesłany na adres: proboszcz@parafialapy.pl.

2.2.Przed złożeniem oferty możliwe jest dokonanie wizji obiektu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 

  1. Opis sposobu oceny ofert:

3.1 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną, spełniająca wszystkie wymagania określone w Zapytaniu.

3.2 Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

3.3 W celu uzyskania najkorzystniejszych warunków realizacji zamówienia Zamawiający może przeprowadzić na podstawie złożonych ofert negocjacje z Wykonawcami. W negocjacjach będą mogły wziąć udział osoby umocowane do działania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający po zakończeniu negocjacji zaprosi Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Zdanie ostatnie pkt 3.2 powyżej stosuje się.

3.4 Do ofert dodatkowych wskazanych w pkt 3.2 i 3.3 powyżej stosuje się odpowiednio postanowienia Zapytania dotyczące ofert. 

  1. Termin związania ofertą: Termin związania ofertą - 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. 
  1. Wymagane dokumenty:

5.1.Ofertę należy przygotować na Formularzu Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego podpisaną przez osobę/osoby umocowaną/umocowane do reprezentowania Wykonawcy. 

  1. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: Ofertę należy przesłać na adres poczty elektronicznej: proboszcz@parafialapy.pl do dnia 2024-02-21. 
  1. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela ks. Krzysztof Jurczak, e-mail: proboszcz@parafialapy.pl oraz Pani Urszula Jabłońska e-mail: urszula.jablonska@wp.pl. 
  1. Termin wykonania zamówienia:

8.1. Termin wykonania zadania – 30 listopada 2024 roku. 

  1. Informacje dodatkowe:

9.1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w niniejszym Zapytaniu do upływu terminu składania ofert.

9.2 Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym, w języku polskim.

9.3 Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.

9.4 W toku analizy ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym wyjaśnień dotyczących wysokości zaoferowanej ceny oferty w stosunku do przedmiotu zamówienia lub wezwać do złożenia brakujących dokumentów bądź ich uzupełnienia. Uzupełnieniu nie podlega Formularz Oferty.

9.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kierowania wyjaśnień bądź wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia dokumentów jedynie do Wykonawcy, którego oferta zawierać będzie najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

9.6 Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem Ofertowym, niepowodujące zmian treści oferty.

9.7 Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku:

  1. a) niezgodności treści oferty z Zapytaniem Ofertowym;
  2. b) przedstawienia przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji;
  3. c) gdy Formularz Oferty będzie niekompletny lub nieczytelny;
  4. d) gdy oferta została złożona przez Wykonawcę, który posiada zaległości finansowe względem Zamawiającego lub jest z nim w sporze prawnym. Wykonawca potwierdzi na Formularzu Ofertowym, że nie posiada rzeczonych zaległości względem Zamawiającego ani nie jest z nim w sporze prawnym;
  5. e) gdy ofert będzie zawierać rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

9.8 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna obejmować całość zamówienia.

9.9 Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć ofertę według własnego uznania:

  1. a) jako fotokopię (scan), w formacie pdf, uprzednio podpisanej oferty przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; lub
  2. b) w formacie danych, w szczególności .doc, .docx, .odt, .pdf), podpisaną podpisem elektronicznym umożliwiającym identyfikację osoby składającej podpis; − z dopiskiem w tytule wiadomości „Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku Katolickiej Szkoły Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łapach o salę gimnastyczną”.

9.10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

9.11 Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Parafia nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

9.12 Na stronie internetowej Zamawiający umieści zestawienie ofert z podaniem ostatecznych cen i danych Wykonawców.

 

10.Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Parafię pw. Św. Krzyża w Łapach Działając na podstawie art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z Zapytaniem Zamawiający przekazuje poniżej informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych. Tożsamość administratora Administratorem danych osobowych jest Parafia pw. Św. Krzyża w Łapach. Dane kontaktowe administratora Z administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail: proboszcz@parafialapy.pl, telefonicznie pod numerem +48 85 715 26 58 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez ww e-maila we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem. Cele przetwarzania Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie Zapytania Ofertowego oraz archiwizacja dokumentacji zgromadzonej w jego wyniku. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu realizacji przez administratora jego uzasadnionego interesu, w tym ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawa prawna przetwarzania Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (realizacja przez administratora obowiązku prawnego). W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu realizacji przez administratora jest prawnie uzasadnionego interesu podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Źródło danych osobowych Administrator może pozyskiwać dane osobowe przedstawicieli Wykonawcy za jego pośrednictwem. Kategorie danych osobowych Zakres danych dotyczących przedstawicieli Wykonawcy obejmuje dane osobowe przedstawione w ofercie, w szczególności imię, nazwisko, stanowisko, adres poczty elektronicznej lub numer telefonu. Okres, przez który dane będą przetwarzane Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, zgodnie z zasadami archiwizacji dokumentacji obowiązującymi u administratora. Podmioty, którym będą udostępniane dane osobowe Dostęp do danych osobowych mogą mieć podmioty świadczące na rzecz administratora usługi doradcze, z zakresu pomocy prawnej, pocztowe, dostawy lub utrzymania systemów informatycznych. Dane osobowe mogą być udostępniane przez administratora podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów, np. organom publicznym. Prawa podmiotów danych Osobom fizycznym, których dotyczą dane osobowe przetwarzane przez administratora, przysługuje prawo: 1) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych i uzyskania ich kopii; 2) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania i uzupełnienia danych osobowych; 3) na podstawie art. 17 RODO – prawo do usunięcia danych osobowych, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w art. 17 ust. 3 lit. b, d oraz e RODO; 4) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych; 5) na podstawie art. 21 RODO – prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Osobom fizycznym, których dotyczą dane osobowe przetwarzane przez administratora, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Informacja o dowolności lub obowiązku podania danych oraz o ewentualnych konsekwencjach niepodania danych Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla uczestniczenia w Zapytaniu Ofertowym. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Administrator nie będzie podejmował decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych. Realizacja obowiązku informacyjnego w imieniu administratora Wykonawca jest zobowiązany do przekazania informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez administratora osobom, których dane zawarte są w ofercie. W przypadku konieczności powierzenia Wykonawcy przetwarzania danych osobowych w ramach realizacji umowy Zamawiający przeprowadzi weryfikację wdrożenia przez Wykonawcę odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zgodnych z przepisami o ochronie danych osobowych i chroniących prawa osób, których dane dotyczą.

11.Postanowienia końcowe:

11.1. Zapytanie Ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

11.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny unieważnienia.

11.3. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania i złożenia oferty.

11.4. Wszelkie zobowiązania powstałe z tytułu nabytych towarów i usług udokumentowane otrzymanymi fakturami, Parafia pw. Świętego Krzyża w Łapach będzie regulować wyłącznie na rachunki bankowe znajdujące się na „białej liście podatników VAT”.

 

 

12.Załączniki:

 

− Załącznik nr 1 Formularz Oferty

− Załącznik nr 2 Szczegółowy opis zamówienia

Załącznik nr 1 do Zapytania

 Formularz Oferty

 Nazwa Wykonawcy: ................................................................................................................

 

Siedziba Wykonawcy: .......................................................... REGON: ..............................

 

NIP: ........................................ osoba uprawniona do kontaktu z Zamawiającym

 

(imię i nazwisko): ................................................................................................................

 

nr tel.: .................................... e-mail: ..............................

 

 

W nawiązaniu do zapytania ofertowego polegającego na zaprojektowaniu i rozbudowie z przebudową istniejącego budynku Katolickiej Szkoły Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łapach o salę gimnastyczną z zapleczem technicznym i sanitarno-szatniowym i część oddziału przedszkolnego, budowę gazowej instalacji doziemnej zewnętrznej i wewnętrznej oraz rozbiórkę części gazowej instalacji doziemnej zewnętrznej, oferujemy realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami opisanymi w Zapytaniu Ofertowym wraz z załącznikami za cenę brutto (pozycja 1g wyceny):

 ……………………………………….............................., zgodnie z poniższą wyceną:

 

Lp.

Przedmiot zamówienia

Liczba

 / Ilość

Cena netto (w zł)

VAT

Wartość  (w zł)

1.

Roboty ziemne

Kpl.

 

 

 

2.

Fundamenty

Kpl.

 

 

 

3.

Izolacje przeciwwilgociowe

Kpl.

 

 

 

4.

Ściany konstrukcyjne

Kpl.

 

 

 

5.

Stropy

Kpl.

 

 

 

6.

Schody i balustrady oraz winda

Kpl.

 

 

 

7.

Dach - konstrukcja

Kpl.

 

 

 

8.

Dach - pokrycie

Kpl.

 

 

 

9.

Obróbki blacharskie

Kpl.

 

 

 

10.

Ściany działowe

Kpl.

 

 

 

11.

Stolarka okienna

Kpl.

 

 

 

12.

Stolarka drzwiowa

Kpl.

 

 

 

13.

Tynki wewnętrzne

Kpl.

 

 

 

14.

Elewacje

Kpl.

 

 

 

15.

Podłoża i posadzki

Kpl.

 

 

 

16.

Roboty malarskie

Kpl.

 

 

 

17.

Pompa ciepła wraz z instalacją

Kpl.

 

 

 

18.

Instalacja elektryczna wraz z oświetleniem i osprzętem

Kpl.

 

 

 

19.

Instalacja wodno-kanalizacyjna

Kpl.

 

 

 

20.

Instalacja C.O., wentylacja mechaniczna

Kpl.

 

 

 

21.

Przyłącza techniczne/fotowoltaika

Kpl.

 

 

 

22.

Drogi, chodniki, oświetlenie zewnętrzne

Kpl.

 

 

 

 

 

SUMA

 

 

 

Oświadczenia

1 Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z Zapytaniem Ofertowym i projektem Umowy (wraz z załącznikami) i w przypadku wybrania oferty zawrzemy umowę w przedstawionej do zapytania treści.

2 Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

3 Oświadczamy, że posiadamy wiedzę, doświadczenie, kwalifikacje i zasoby niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

4 Oświadczamy, że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w Zapytaniu Ofertowym i załącznikach będących integralną częścią Zapytania.

5 Akceptujemy warunki płatności oraz termin realizacji przedmiotu zamówienia określony w Zapytaniu wraz z załącznikami.

6 Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z klauzulą informacyjną oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażamy zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PFRON, w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania.

7 Oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy: ❑ siłami własnymi; ❑ z udziałem podwykonawców.

8 Oświadczamy, że nie posiadamy zaległości finansowych względem Zamawiającego ani nie jesteśmy z nim w sporze prawnym.

9 Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).

10 Potwierdzamy, że składając powyższe oświadczenie jesteśmy świadomi, że zgodnie z art. 7 ust. 6 i 7 ww. ustawy sankcyjnej osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w wysokości do 20 000 000 zł.

 

                       Podpis Wykonawcy lub innej umocowanej przez niego osoby

 

Załącznik nr 2 do Zapytania

Celem projektu jest zaprojektowanie i wybudowanie sali gimnastycznej z zapleczem jako obiekt samodzielnego, powiązanego funkcjonalnie z istniejącą szkołą.

Sala ma spełniać wyłącznie funkcję zaplecza sportowego szkoły.

Obiekt ma zapewnić możliwość realizacji programów i zajęć obejmujących następujące dyscypliny sportowe: koszykówka, siatkówka, badminton, zajęcia ćwiczeń siłowych i ogólnorozwojowych.

Zgodnie z wytycznymi główna arena sportowa ma wym. brutto 24,40m x 12,50m i wysokości netto 6,50m. Na arenie należy zlokalizować następujące boiska:

  • 1 boisko do siatkówki o wymiarach 9m x 18m,
  • 1 boisko do minikoszykówki o wymiarach 11,1m x 22,1m,
  • 1 boiska do badmintona o wymiarach 6,1m x 13,4m
  • 2 boiska treningowe do koszykówki o wymiarach 7,7m x 11,1m

Istnieje możliwość podziału sali głównej na 2 powierzchnie ćwiczebne o wym: 12,2m x 12,25m.

Zaprojektować także 2 zespoły szatniowe z węzłami sanitarnymi, co umożliwi wykorzystanie Sali przez 2 grupy uczniów (każda grupa max. 25 osób), magazyny sprzętu sportowego dostępne z sali głównej.

Od strony wschodniej budynku ma znaleźć się wejście główne do projektowanego obiektu.

Projektowany obiekt ma być powiązany komunikacją wewnętrzną (korytarzem) z istniejącym budynkiem szkoły. Z projektowanej Sali gimnastycznej ma prowadzi na zewnątrz jedno wyjście ewakuacyjne poprzez zaprojektowanie klatkę schodową, drugie wyjście łączy główna salę ćwiczeń z komunikacją wewnętrzną.

Zaprojektować należy także szyb windowy, aby zapewnić dostęp dla osób niepełnosprawnych.

eKai
System do zarządzania cmentarzami parafialnymi
Aplikacja Drogowskaz
Mocni w Duchu dzieciom
Katechizm Kościoła Katolickiego
Langusta na palmie
Katoflix - filmy katolickie VOD
Brewiaż
Serwis niedziela.pl
Radio EM
Serwis W Drodze
Episkopat
Nasz Dziennik
Telewizja trwam