Zapytanie ofertowe
poniedziałek, 06-11-2023
w załączniku zapytanie ofertowe na zrealizowanie projektu pod nazwą: „Kaplica Matki Boskiej Ostrobramskiej w Łapach dostępna przestrzeń publiczna dla wszystkich” (dalej jako „Zapytanie”)
Łapy, 6 listopada 2023 r.
Zapytanie ofertowe na:
zrealizowanie projektu pod nazwą:
„Kaplica Matki Boskiej Ostrobramskiej w Łapach
dostępna przestrzeń publiczna dla wszystkich” (dalej jako „Zapytanie”)
- Nazwa i adres Zamawiającego: Parafia pw. Świętego Krzyża,
- Jana Matejki 10, 18-100 ŁAPY
- Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie powstającej kaplicy Matki Bożej Ostrobramskiej w Łapach dla potrzeb osób niepełnosprawnych, polegającą na budowie szybu windowego oraz zakup i montaż windy; Dostosowanie części pomieszczeń przy kaplicy na potrzeby łazienki dla osób niepełnosprawnych; malowanie odpowiednimi farbami i odpowiednie oznakowanie kaplicy i dojścia do niej oraz zakup i montaż pętli indukcyjnej w kaplicy oraz konfesjonału z pętlą. Szczegółowy opis wskazany został w załączniku do niniejszego zapytania.
2.2.Przed złożeniem oferty możliwe jest dokonanie wizji obiektu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
- Opis sposobu oceny ofert:
3.1 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną, spełniająca wszystkie wymagania określone w Zapytaniu.
3.2 Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
3.3 W celu uzyskania najkorzystniejszych warunków realizacji zamówienia Zamawiający może przeprowadzić na podstawie złożonych ofert negocjacje z Wykonawcami. W negocjacjach będą mogły wziąć udział osoby umocowane do działania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający po zakończeniu negocjacji zaprosi Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Zdanie ostatnie pkt 3.2 powyżej stosuje się.
3.4 Do ofert dodatkowych wskazanych w pkt 3.2 i 3.3 powyżej stosuje się odpowiednio postanowienia Zapytania dotyczące ofert.
- Termin związania ofertą: Termin związania ofertą - 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
- Wymagane dokumenty:
5.1.Ofertę należy przygotować na Formularzu Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego podpisaną przez osobę/osoby umocowaną/umocowane do reprezentowania Wykonawcy.
- Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: Ofertę należy przesłać na adres poczty elektronicznej: proboszcz@parafialapy.pl do dnia 2023-11-15.
- Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela ks. Krzysztof Jurczak, e-mail: proboszcz@parafialapy.pl oraz Pani Urszula Jabłońska e-mail: urszula.jablonska@wp.pl.
- Termin wykonania zamówienia:
8.1. Termin dostawy – 30 dni od daty zamówienia.
- Informacje dodatkowe:
9.1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w niniejszym Zapytaniu do upływu terminu składania ofert.
9.2 Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym, w języku polskim.
9.3 Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
9.4 W toku analizy ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym wyjaśnień dotyczących wysokości zaoferowanej ceny oferty w stosunku do przedmiotu zamówienia lub wezwać do złożenia brakujących dokumentów bądź ich uzupełnienia. Uzupełnieniu nie podlega Formularz Oferty.
9.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kierowania wyjaśnień bądź wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia dokumentów jedynie do Wykonawcy, którego oferta zawierać będzie najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
9.6 Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem Ofertowym, niepowodujące zmian treści oferty.
9.7 Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku:
- a) niezgodności treści oferty z Zapytaniem Ofertowym;
- b) przedstawienia przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji;
- c) gdy Formularz Oferty będzie niekompletny lub nieczytelny;
- d) gdy oferta została złożona przez Wykonawcę, który posiada zaległości finansowe względem Zamawiającego lub jest z nim w sporze prawnym. Wykonawca potwierdzi na Formularzu Ofertowym, że nie posiada rzeczonych zaległości względem Zamawiającego ani nie jest z nim w sporze prawnym;
- e) gdy ofert będzie zawierać rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
9.8 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna obejmować całość zamówienia.
9.9 Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć ofertę według własnego uznania:
- a) jako fotokopię (scan), w formacie pdf, uprzednio podpisanej oferty przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; lub
- b) w formacie danych, w szczególności .doc, .docx, .odt, .pdf), podpisaną podpisem elektronicznym umożliwiającym identyfikację osoby składającej podpis; − z dopiskiem w tytule wiadomości „Dostosowanie powstającej kaplicy Matki Bożej Ostrobramskiej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Łapach”.
9.10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9.11 Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Parafia nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9.12 Na stronie internetowej Zamawiający umieści zestawienie ofert z podaniem ostatecznych cen i danych Wykonawców.
10.Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Parafię pw. Św. Krzyża w Łapach Działając na podstawie art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z Zapytaniem Zamawiający przekazuje poniżej informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych. Tożsamość administratora Administratorem danych osobowych jest Parafia pw. Św. Krzyża w Łapach. Dane kontaktowe administratora Z administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail: proboszcz@parafialapy.pl, telefonicznie pod numerem +48 85 715 26 58 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez ww e-maila we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem. Cele przetwarzania Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie Zapytania Ofertowego oraz archiwizacja dokumentacji zgromadzonej w jego wyniku. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu realizacji przez administratora jego uzasadnionego interesu, w tym ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawa prawna przetwarzania Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (realizacja przez administratora obowiązku prawnego). W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu realizacji przez administratora jest prawnie uzasadnionego interesu podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Źródło danych osobowych Administrator może pozyskiwać dane osobowe przedstawicieli Wykonawcy za jego pośrednictwem. Kategorie danych osobowych Zakres danych dotyczących przedstawicieli Wykonawcy obejmuje dane osobowe przedstawione w ofercie, w szczególności imię, nazwisko, stanowisko, adres poczty elektronicznej lub numer telefonu. Okres, przez który dane będą przetwarzane Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, zgodnie z zasadami archiwizacji dokumentacji obowiązującymi u administratora. Podmioty, którym będą udostępniane dane osobowe Dostęp do danych osobowych mogą mieć podmioty świadczące na rzecz administratora usługi doradcze, z zakresu pomocy prawnej, pocztowe, dostawy lub utrzymania systemów informatycznych. Dane osobowe mogą być udostępniane przez administratora podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów, np. organom publicznym. Prawa podmiotów danych Osobom fizycznym, których dotyczą dane osobowe przetwarzane przez administratora, przysługuje prawo: 1) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych i uzyskania ich kopii; 2) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania i uzupełnienia danych osobowych; 3) na podstawie art. 17 RODO – prawo do usunięcia danych osobowych, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w art. 17 ust. 3 lit. b, d oraz e RODO; 4) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych; 5) na podstawie art. 21 RODO – prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Osobom fizycznym, których dotyczą dane osobowe przetwarzane przez administratora, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Informacja o dowolności lub obowiązku podania danych oraz o ewentualnych konsekwencjach niepodania danych Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla uczestniczenia w Zapytaniu Ofertowym. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Administrator nie będzie podejmował decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych. Realizacja obowiązku informacyjnego w imieniu administratora Wykonawca jest zobowiązany do przekazania informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez administratora osobom, których dane zawarte są w ofercie. W przypadku konieczności powierzenia Wykonawcy przetwarzania danych osobowych w ramach realizacji umowy Zamawiający przeprowadzi weryfikację wdrożenia przez Wykonawcę odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zgodnych z przepisami o ochronie danych osobowych i chroniących prawa osób, których dane dotyczą.
11.Postanowienia końcowe:
11.1. Zapytanie Ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny unieważnienia.
11.3. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania i złożenia oferty.
11.4. Wszelkie zobowiązania powstałe z tytułu nabytych towarów i usług udokumentowane otrzymanymi fakturami, Parafia pw. Świętego Krzyża w Łapach będzie regulować wyłącznie na rachunki bankowe znajdujące się na „białej liście podatników VAT”.
12.Załączniki:
− Załącznik nr 1 Formularz Oferty
− Załącznik nr 2 Szczegółowy opis zamówienia
Załącznik nr 1 do Zapytania
Formularz Oferty
Nazwa Wykonawcy: ................................................................................................................
Siedziba Wykonawcy: .......................................................... REGON: ..............................
NIP: ........................................ osoba uprawniona do kontaktu z Zamawiającym
(imię i nazwisko): ................................................................................................................
nr tel.: .................................... e-mail: ..............................
W nawiązaniu do zapytania ofertowego polegającego na dostosowanie powstającej kaplicy Matki Bożej Ostrobramskiej w Łapach dla potrzeb osób niepełnosprawnych, polegającą na budowie szybu windowego oraz zakup i montaż windy; Dostosowanie części pomieszczeń przy kaplicy na potrzeby łazienki dla osób niepełnosprawnych; malowanie odpowiednimi farbami i odpowiednie oznakowanie kaplicy i dojścia do niej oraz zakup i montaż pętli indukcyjnej w kaplicy oraz konfesjonału z pętlą, oferujemy realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami opisanymi w Zapytaniu Ofertowym wraz z załącznikami za cenę brutto (pozycja 1g wyceny):
……………………………………….............................., zgodnie z poniższą wyceną:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Liczba |
Cena netto w PLN |
VAT |
Wartość |
1. |
Wykonanie szybu windowego wraz z windą |
1 |
|
|
|
2. |
Wykonanie łazienki dla osób niepełnosprawnych |
1 |
|
|
|
3. |
Konfesjonał z pętlą indukcyjną |
1 |
|
|
|
4. |
Zakup i montaż pętli indukcyjnej w kaplicy |
1 |
|
|
|
|
razem |
|
|
|
|
Oświadczenia
1 Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z Zapytaniem Ofertowym i projektem Umowy (wraz z załącznikami) i w przypadku wybrania oferty zawrzemy umowę w przedstawionej do zapytania treści.
2 Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
3 Oświadczamy, że posiadamy wiedzę, doświadczenie, kwalifikacje i zasoby niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4 Oświadczamy, że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w Zapytaniu Ofertowym i załącznikach będących integralną częścią Zapytania.
5 Akceptujemy warunki płatności oraz termin realizacji przedmiotu zamówienia określony w Zapytaniu wraz z załącznikami.
6 Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z klauzulą informacyjną oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażamy zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PFRON, w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania.
7 Oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy: ❑ siłami własnymi; ❑ z udziałem podwykonawców.
8 Oświadczamy, że nie posiadamy zaległości finansowych względem Zamawiającego ani nie jesteśmy z nim w sporze prawnym.
9 Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).
10 Potwierdzamy, że składając powyższe oświadczenie jesteśmy świadomi, że zgodnie z art. 7 ust. 6 i 7 ww. ustawy sankcyjnej osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w wysokości do 20 000 000 zł.
Podpis Wykonawcy lub innej umocowanej przez niego osoby
Załącznik nr 2 do Zapytania
Celem projektu jest zapewnienie osobom niepełnosprawnym, m.in. z naruszoną sprawnością słuchu, wzroku, fizyczną oraz intelektualną, dostępu do przestrzeni publicznej kościoła katolickiego poprzez dostosowanie do ich potrzeb nowopowstałej Kaplicy Matki Boskiej Ostrobramskiej w Łapach w parafii pw. Św. Krzyża. W ten sposób osoby niepełnosprawne będą mogły brać pełny udział w życiu społecznym Parafii, a ich potrzeby będą w pełni wzięte pod uwagę.
W ramach projektu powstania Kaplicy Matki Boskiej Ostrobramskiej zaplanowano dostosowanie jej do potrzeb osób niepełnosprawnych, m.in. także dostosowanie architektoniczne: budowa i montaż windy wraz z szybem windowym, łazienki. Kaplica powstanie w tzw. łączniku między głównym obiektem kościoła a plebanią. W ramach opracowanego projektu budowlanego założono nadbudowę i rozbudowę tej części, pod którą znajduje się przejście, czyli kaplica zlokalizowana jest na poziomie +1. Dostęp do niej możliwy będzie przy pomocy schodów oraz windy. Możliwości przestrzenne tego miejsca uniemożliwiają inne rozwiązanie, m.in. podjazd. Usytuowanie windy umożliwi dostęp do kaplicy oraz do kancelarii parafialnej Parafii pw. Św. Krzyża w Łapach. Dodatkowo przy kaplicy zlokalizowana zostanie łazienka dostępna dla osób niepełnosprawnych m.in. poprzez odpowiedniej szerokości drzwi, brak progów, odpowiednie uchwyty i armatura.
Inwestycja zlokalizowana jest w Parafii pw. Św. Krzyża w Łapach będącej właścicielem opisywanej nieruchomości. Adres: ul. Matejki 10, 18-100 Łapy. Zaplanowane roboty budowlane są częścią inwestycji, na którą Parafia uzyskała pozwolenie na budowę.
Wykonanie windy prowadzącej do kaplicy Matki Boskiej Ostrobramskiej jest niezbędnym elementem, który zapewni dostępność komunikacyjną dla osób niepełnosprawnych oraz osób starszych. Aranżacja w kościele pw. Św. Krzyża w Łapach daje możliwość lokalizacji Kaplicy jedynie w łączniku pomiędzy plebanią a główną częścią kościoła. Pod tym łącznikiem musi być zachowane przejście, aby zapewnić dostępność na całej działce Parafii (m.in. dojście do parkingu i wyjście z terenu Kościoła). Aby umożliwić dostępność Kaplicy Ostrobramskiej, która ma być miejscem skupienia modlitwy dla wielu wiernych, w tym przede wszystkim osobom mającym trudności z poruszaniem się, niezbędny jest montaż windy. W ten sposób udostępnione zostaną pomieszczenia Kancelarii Parafialnej, do której obecnie dojście możliwe jest poprzez schody. Osoby niepełnosprawne ruchowo obecnie mają ogromną barierę w dogodnym załatwieniu spraw parafialnych w naszej Parafii.
W ramach tego zadania zaplanowano: - roboty ziemne szybu windowego
- budowę konstrukcji betonowej szybu windowego
- dostawę i montaż windy osobowej o kabinie przelotowej o wymiarach 1100 na 1400 mm o wysokości podnoszenia hydraulicznego 5 m (3 przystanki, 3 dojścia) udźwig min. 630 kg
wybudowanie w pobliżu kaplicy łazienki dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych: ruchowo (odpowiednie uchwyty, montaż specjalnej toalety i umywalki, odpowiedniej szerokości drzwi umożliwiające skorzystanie przez osoby na wózku inwalidzkim), osób słabowidzących poprzez zastosowanie specjalnego oznakowania oraz osób niepełnosprawnych intelektualnie, m.in. którzy nie mogą przebywać w dużych skupiskach ludzi i mających schorzenia układu moczowego. W ramach tego zadania zaplanowano: - wykonanie ścian łazienki wraz z odpowiednim oznakowaniem dla osób słabowidzących, wykonanie stropu łazienki, wykonanie podłoża i posadzki łazienki, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, wykończenie ścian łazienki, docieplenie ścian łazienki od poddasza nieużytkowego, biały montaż (umywalka, toaleta, uchwyty wraz z armaturą) i stolarka drzwiowa.
Wykonanie dębowego konfesjonału dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych (o wymiarach, który pozwoli wjechać wózkiem inwalidzkim, wygłuszony, wentylowany z drewna dębowego, w tym również z pętlą indukcyjną, w niewielkiej, w ustronnym miejscu zlokalizowanym Kaplicy Matki Boskiej Ostrobramskiej.
Montaż pętli indukcyjnej wykonanej w głównej części kaplicy jako elementem eliminujący barierę dostępu do kościoła, miejsca w którym osoby niepełnosprawne słuchowo.