parafialapy.pl

Galerie

  • dscn0337.jpg

    Hollywin

  • dscn0016.jpg

    Zakończenie roku szkolnego 2014/2015

  • dsc_0529.jpg

    Piknik Rodzinny

  • dscn2952.jpg

    Plastusiowy pamiętnik

Informacje dla uczniów

Walentynki- okazją do okazania sympatii... (Koło przyrodnicze)

2017-02-12 ~ Teresa Olszewska
Przychodzimy z pomocą wszystkim poszukującym sposobu na okazanie komuś sympatii... CZYTAJ DALEJ

Zadania dla klasy V (Koło językowe)

2015-11-18 ~ Anna Gawarecka
Ćwiczenia utrwalające czas present continuous. CZYTAJ DALEJ

Zadania dla klasy I (B) (Język angielski - klasa pierwsza)

2015-11-05 ~ Anna Gawarecka
Ćwiczenia utrwalające słownictwo z rozdziału "My toys" CZYTAJ DALEJ

Zadania dla klasy I (B) (Język angielski - klasa pierwsza)

2015-10-06 ~ Anna Gawarecka
Zadania utrwalające słownictwo z rozdziału "Wild animals" CZYTAJ DALEJ

Zadania dla klasy I (B) (Język angielski - klasa pierwsza)

2015-09-28 ~ Anna Gawarecka
Zadania utrwalające słownictwo dla klasy I z rozdziału "My face" CZYTAJ DALEJ

WYJAZD NA MECZ JAGIELLONIA BIAŁYSTOK- GÓRNIK ZABRZE (SKS)

2015-05-31 ~ Piotr Podleśny
WYJAZD NA MECZ JAGIELLONIA BIAŁYSTOK- GÓRNIK ZABRZE FOTORELACJA CZYTAJ DALEJ

Months and seasons (Koło językowe)

2015-05-26 ~ Anna Gawarecka
Ćwiczenia utrwalające dla klasy II. CZYTAJ DALEJ

XV Bieg Uliczny im. Waldemara Kikolskiego (Zawody)

2015-05-03 ~ Piotr Podleśny
XV Bieg Uliczny im. Waldemara Kikolskiego- fotorelacja. CZYTAJ DALEJ

Activities (Koło językowe)

2015-04-28 ~ Anna Gawarecka
Ćwiczenia utrwalające słownictwo dla klasy II. CZYTAJ DALEJ

Projekt "W przyszłość z e- książką" zrealizowany."

  

Rok szkolny 2013/2014 byl drugim i ostatnim rokiem realizacji w naszej szkole projektu edukacyjnego "W przyszłość z e- książką" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

       W ramach projektu zrealizowano 120 godzin zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z języka polskiego, 120 - z matematyki i 360- z jęzka angielskiego. Zajęcia były doskonałą okazja dla uczennic i uczniów naszej szkoły do ksztalcena umiejętności kluczowych, tak bardzo potrzebnych w dalszej nauce i w życiu codziennym. W myśł założeń projektu zajęcia realizowano z wykorzystaniem szerokiej gamy urządzeń cyfrowych.

        Projekt obejmował też zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe. W latach szkolnych 2012/ 2013 i 2013/ 2014 zrealizowano 120 godzin zajęć polonistycznych, 120 godzin- matematycznych i 180 godzin- anglistycznych. Zajęcia prowadzone metodami aktywizującymi uczniów, angażowały emocjonalnie i przyczyniły sie do trwalego rozwijania posiadanych umiejetności.

Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty i ocen zdobytych  przez nasze uczennice i  uczniów przekonuje, że zajęcia projektowe były  doskonałą okazją do podwyższenia efektów edukacyjnych naszej szkoły.

    Kolejnym, mierzalnym celem realizacji projektu jest przyjazna, budująca atmosfera panująca w szkole,  prawidłowo ukierunkowująca rozwój młodego człowieka. Osiągnięto ją m. in. dzięki pracy pedagoga szkolnego, którego zatrudnienie w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014 sfinansowano ze środków EFS w ramach w/w projektu. Działania pedagoga to 40 godzin terapeutycznych zajęć warsztatowych i 380 konsultacji indywidualnych.

   Działania projektowe i ich rezultaty, osiągnięte w poszczególnych latach szkolnych poznawali rodzice uczennic i uczniów na spotkaniach informacyjno- promocyjnych. Miła atmosfera spotkań sprzyjała otwartej wymianie spostrzeżeń pomiędzy personelem projektu, a rodzicami- pośrednimy odbiorcami działań.

       Wspólne wnioski z tych spotkań, wykorzystano do modyfikacji projektu mającej na celu jego pelne dostosowanie do organizacji pracy szkoły i oczekiwań uczennic/ uczniów- adresatow działań projektowych.Ścisła czterostronna współpraca: rodziców, parafii, szkoły, młodzieży szkolnej zaowocowała pełnym osiągnięciem, założonych w projekcie, celów.

                                                                                                                                                                   Teresa Olszewska,

                                                                                                                                                                    koordynatorka projektu

Galeria:

Polityka Cookies | Kontakt